به چه جرم آنکه را که جان می بخشد، اینچنین می کشید؟

بی شک ساختار اقتصاد امروز در سایه تحریم ها، هویتی خاص و پیشینه ای ساختار محور را طلب کرده و یا باید به این بیماری که در اقتصاد تحریمی بر پیکر این نظام وارد آمده تن داد و یا با بهره گیری از فرصتهای موجود آن را التیام بخشید. این مقدمه ای بود بر اخبار و حواشی که چند روزیست خواب را از چشمان سرمایه گزاران و خادمین بر این مرز و بوم رانده که نکند روزی، وقتی، ساعتی و یا جایی عناصری نامعلوم در قالب شبکه های غیر رسمی خبرگزاری به مخاصمه با آنها پرداخته و در ازای جلوگیری از انتشار این اخبار از آنها طلب رشوه نمایند...

 

 


به چه جرم آنکه را که جان می بخشد، اینچنین می کشید؟

بی شک ساختار اقتصاد امروز در سایه تحریم ها، هویتی خاص و پیشینه ای ساختار محور را طلب کرده و یا باید به این بیماری که در اقتصاد تحریمی بر پیکر این نظام وارد آمده تن داد و یا با بهره گیری از فرصتهای موجود آن را التیام بخشید. این مقدمه ای بود بر اخبار و حواشی که چند روزیست خواب را از چشمان سرمایه گزاران و خادمین بر این مرز و بوم رانده که نکند روزی، وقتی، ساعتی و یا جایی عناصری نامعلوم در قالب شبکه های غیر رسمی خبرگزاری به مخاصمه با آنها پرداخته و در ازای جلوگیری از انتشار این اخبار از آنها طلب رشوه نمایند.

و این هم از تکنولوژی وارداتی و فرهنگ پشت مرز مانده آن. به راستی چگونه است که خدمت در چهارچوب قانون و مقررات دولت ایران را به این گونه می توان در یک رسانه مجازی وارونه بیان نمود که به راستی خود فرد را هم به سوء تفاهم وادار نماید. چگونه است که این سایت ها که برخی شان جیره و مواجب خود را از حق السکوت گرفتن از این و آن به بهانه های گوناگون دریافت می کنند و داعیه حمایت از حق و حقوق مردم را دارند، چشمانشان در مقابل خدمات این مدیران بسته و این همه کارآفرینی، اشتغال و شکوفایی اقتصادی را نمی بینند؟

آیا بیش از هزار نفر شاغل، تنها در مجموعه هولدینگ سورینت کیش که خود به عنوان نان آور یک خانواده با احتساب تحت پوشش بودن تنها 3 نفر خانوار جمعیتی بیش از چهار هزار نفر، یعنی رقمی بالای 10% جمعیت کیش را شامل گشته، رقم کوچکی در جمعیت 35 هزار نفری جزیره کیش محسوب می گردد که چشمان شما سوی دیدن آن را ندارد و یا تنها منتظر آن هستید که از راه های آسانتر به جایگاه این سرمایه گزاران برسید؟

آیا کمک به برخی بدهکاران مالی یا سرمایه گزاران در قالب خرید پروژه هایشان به گونه ای که هم آنها را از تنگنای مالی می رهاند و هم به جای آنها به تعهدات داده شده به مردم جامعه عمل می پوشاند قابل تعریف و تمجید نیست؟

آیا ساخت و ساز مدرن و جذاب که از زمان حضور مهندس بابک زنجانی صورت پذیرفته که هم سرعت اجرایی بالایی داشته و هم آنقدر جذاب بوده که گردشگران را به سوی خود خواهد کشاند را نادیده گرفته اید؟

چگونه است که تا به امروز یکبار از خدمات این افراد به کشور تعریف ننموده اید و با اکتفاء به یک سری اسناد جعلی و دروغ پردازی های افراطی خود را قییم مردم می دانید؟

شما به کدام دسته و گروه متصل هستید که توانایی بیان این افکار را در دنیای واقعی نداشته و از تریبون مجازی و در سایه به آن می پردازید؟

ساختن خوراک برای گروه های معاند غیر ایرانی ، منافق و بی ریشه که کماکان تفکر واهی تغییر نظام را در سر می پرورانند و خود بزرگترین عاملان فتنه های اخیر نیز بوده اند چه پیامی به غیر از ایجاد فتنه ای نوین در مقابل فرامین هوشمندانه رهبر فرزانه، حضرت آیت ا... خامنه ای در حفظ آرامش جامعه سیاسی و اجتماعی در آستانه انتخابات آتی می تواند داشته باشد؟

چگونه است که هر زمان از ایران و ایرانی بودن می گوییم، تاریخچه نیاکان و اجداد خود را از 5000 سال پیش بر قامت هر غیر ایرانی می کوبانیم و خود را از برترین ها می شناسانیم، اما هنوز تفکر خود را در عهد عتیق سالم و دست نخورده نگاه داشته ایم؟ هنوز نمی توانیم افراد موفق را در کنار خود و نه در مقابل خود تحمل نماییم و به دنبال آن می رویم که با اخاذی از آنها خود را به سطوح عالیه برسانیم. اگر بر تفکر اجداد خود می نگرید که نه گفتار نیک دارید و نه کردار نیک که البته تمام آنها قائم بر پندار شماست و اگر بر شریعت اسلام پایبندید که نیستید خداوند در سوره الاحزاب آیه 58 می فرماید: (و آنان که مردان و زنان با ایمان را به خاطر کاری که انجام نداده اند آزار می دهند؛ بار بهتان و گناه آشکاری را به دوش کشیده اند).

کارآفرینی، خدمت به نظام، کمک به سرمایه گزاری داخلی و به دست آوردن بهترین امکانات اقتصادی آن هم برگرفته از هوش و ذکاوت بالا، موهبتی است گرانبها که مطمئناً آنان که گنجایش دارا بودن آن را همزمان نداشته، برای آرامش روح و روان خود به این تخریب ها روی می آورند که البته همیشه و همه جا نیز بازنده واقعی آنانند.

به چه جرم می کشید روح کسانی را که خدمت به انسانها صیغل دهنده راهشان است؛ کسانی که با حضورشان و تحققل افکارشان، در این هجمه فشارهای کلان اقتصادی و تحریم های بی معنا، جان به پاره ای از ایرانمان می بخشند؟

آری شاید، باید، پذیرفت که همیشه به قطار در حال حرکت سنگ می زنند ! اما نه این خورده سنگ ها یارای کج کردن مسیر این حرکت است و نه عاشقان خدمت، هراسی از این مسیر سنگلاخ در دل دارند.

تنها همین بس، آنانی که از تاریخ درس نمی گیرند محکوم به تکرار آن هستند؛ پس بدانید که افرادی مانند بابک زنجانی که در کشور و به نفع نظام و مردم حرکت کرده اند، و عشق به میهن آنان را تشنه تر از همیشه قرار داده هیچگاه تنها نمی مانند...

و تنها یک نصیحت برادرانه بر آنان که یارای تشخیص حقیقت را از واقعیت ندارند؛ (گاهی آنچنان محو دیدن تصویر بیرون پنجره می شوید که در نمی یابید به جای شیشه در این پنجره ها آینه قرار داده اند)

والسلام

منبع : http://drroshan.persianblog.ir/post/4/